اتوشناس
خانه کاور بدنه

کاور بدنه خودرو

آیا می خواهید بدنه خودرو خود را همیشه لوکس و محافظ از هر گونه خط و خش داشته باشید کاور بدنه خودرو را جدی بگیرید برای مشاور کافیست فرم زیر را پر کنید و در ادامه مطالب همراه ما باشید.

مشاوره رایگان

مشاوره

مزایا کاور بدنه خودرو

خودرو جایگزین در حین کاور

برای راحتی مشتریان عزیز اتوشناس در حین کاور خودرو جایگزین در صورت نیاز مشتری در اختیار قرار می گیرد.

ضمانت کاور به مدت ۵ سال

یکی از مشکلات موجود در بازار عدم ضمانت کاور و آسیب های احتمالی آن به بدنه خودرو است اتوشناس ضمانت ۵ ساله برای کاورهای خود ارایه میدهد .

تنوع برند

یکی از مزایای کاور خودرو در اتوشناس استفاده از انواع برندهای برتر بازار است.

پرداخت اقساطی ۴ ماه هزینه کاور بدنه

در راســتای طرحهــای حمایــت از مشــتریان اتوشــناس، مشــتریان گرامــی کــه از خدمــات کاور بدنه خودرو اتوشــناس اســتفاده مینماینــد، میتواننــد بــا اســتفاده از طــرح پرداخــت اعتبــاری اتوشــناس بخشی از آن را طی اقساط ۴ ماه پرداخت نمایند.

کاور بدنه خودرو چیست؟

کاور بدنه خودرو متشکل از موادی است که برای محافظت از خودرو روی آن را پوشش می دهد. کاور بدنه می تواند از پارچه های مختلف مصنوعی، پنبه و پلاستیک نیز ساخته شود.
کاور بدنه خودرو با رنگ آمیزی کاملا متفاوت است زیرا کاور ها را می توان بعداً بدون هیچ تأثیری بر رنگ موجود جدا کرد، با این فرض که پوشش به درستی حفظ شده است.

آشنایی با انواع کاور بدنه

صاحبان خودرو های هوشمند برای تمام نیاز های پوشش خودروی خود همیشه بهترین نوع از کاور بدنه را انتخاب می کنند. ما امروز با کیفیت ترین روکش ها در بازار را معرفی می کنیم که در سبک های مختلف موجود است. هزاران کاور بدنه خودرو موجود است که گروه تخصصی ما بهترین انتخاب از محصولات را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.
کاور خودرو را می توانید در دو نوع بی رنگ و رنگی تهیه کنید.

کاور بی رنگ

کاور های بی رنگ همان طور که از نامشان گویاست کاملا بی رنگ هستند و از جانبی هم به رنگ خودروی شما آسیبی وارد نمی کنند و دارای مقاومت بالایی می باشند. در دو دسته مات و براق تهیه می شوند.

کاور رنگی

کاور های رنگی کاملا سلیقه ای هستند و به دلیل تنوع و علاقه مشتریان تولید می شوند. این کاورها لایه نازکی دارند و درصد مقاومتشان از کاورهای بی رنگ کمتر است و در سه دسته مات، براق و کاستوم تهیه می شوند.
خودروی خود را دوست دارید؟ پس یک کاور بدنه با کیفیت جهت محافظت از آن تهیه کنید.

نصب کاور بدنه خودرو

بهترین پوشش برای خودرو در مقابل خورشید است. کاور های اتومبیل در فضای باز نه تنها از وسیله نقلیه شما در برابر اثرات مضر بارندگی محافظت می کنند بلکه در برابر اثرات نور خورشید از خود مقاومت قابل توجهی نشان می دهند. خورشید از خود اشعه های فرابنفش ساطع می کند که می تواند به مرور زمان به رنگ اصلی خودروی شما آسیب برساند. علاوه بر آن در روزهای گرم، خورشید نیز دمای خودرو شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
کاور بدنه خودرو برای جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش و دفع بخشی از گرمایی که به وسیله نقلیه شما وارد می شود، ایده آل است. این کاور بدنه از مواد با کیفیت مختلف تولید شده است که آن را ضخیم ‌تر و نرم‌ تر می‌کند. همچنین ضد آب، ضد باد و ضد گرد و غبار است. بنابراین در برابر انواع آب و هوا محافظت موثری از خودروی شما دارد.

انواع رنگ کاور بدنه خودرو

با توجه به نوع خودرو می توانید انواع رنگ کاور بدنه را انتخاب کنید که کاملا متنوع هستند.

کاور مات

همان طور که از اسم آن مشخص هست به رنگ مات میباشد مثلا رنگ مشگی مات سفید مات که ساده ترین وارزانترین کاور دربین کاورهای رنگی میباشد که برحسب علاقه مشتری طبق طیف رنگ داخل کالیته رنگ میتوان انتخاب رنگ مات رانمود.

کاورهای براق

همچنین از نام کاور مشخص است که دارای براقیت بوده ودرون کالیته رنگ انواع رنگ های براق رامیتوان دید وانتخاب نمود مثلا برای تمامی سقف های مورد نظر رنگ مشگی براق یا همان مشگی پیانویی مورد استفاده قرار میگیرد

کاورهای متالیک

رنگهای ساده بیشتر مختص افرادی است که میخواهند خودرو آنها زیاد در دید نبوده ودنبال سادگی مورد نظر خود هستند ولی رنگهای متالیک دراصل هررنگ دارای رنگدانه های وسیعی بوده که بصورت متالیک یا سوپر متالیک که به معنای متالیک زیاد میباشد در کالیته های رنگ موجود میباشد ومشتری میتواند بسته به نگاه زیبا شناختی خود رنگ مورد نظر ومیزان متالیک موجود برای اجرای کاور مورد نظر خود راسفارش دهد واین نوع متالیک بصورت رنگدانه های ترکیبی هم موجود میباشد مثلا مشگی کهکشانی که دربازتاب نور خورشید میتواند هفت رنگ مختلف در دل رنگدانه های خود را دارا باشد ومشتری باخیال آسوده واطمینان از اورجینال بودن جنس در نمایندگی ما کاور خود را انتخاب نماید.

کروم

کاورهای کروم دارای کیفیت بالاتری نسبت به کاورهای معمولی بوده همچنین نحوه اجرای سخت تر ودقیق تری نسبت به بقیه کاور ها دارد از دیگر خصوصیات این کاور شفافیت فوق العاده ودرعین حال حالت آیینه گونه داشته  وزیبایی فوق العاده بیشتراز بقیه کاورها دارا میباشد.

کروم مات

در اصل همان کاورکروم با ترکیب مات میباشد یعنی درعین حالت درخشندگی وکیفیت بالا دارای حالت مات بوده ودقت بالایی دراجرا را دارا میباشد وبسته به نوع آن  دارای قیمتهای بالاتری نسبت به کاورهای مات ومتالیک میباشد.

کاور های سوپر کروم

کاورهای سوپر کروم از لحاظ کیفیت ونوع رنگ ها درنوع خود بی نظیر بوده ودارای بیشترین قیمت وزیباترین رنگها میباشد رنگهای آن حالت آیینه گونه بسیاری داشته وعلاوه برمشتری دید هر بیننده ای رابرخود جذب خواهد نمود درادامه عکسهایی از رنگهایی که در بالا اشاره شد برای شما دوستان قرار میدهیم شمامیتوانید برای اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از کاور خودرو

محافظت از رنگ خودرو

کاور بدنه خودرو می تواند به تمیز نگه داشتن خودرو شما بسیار کمک کند. همین طور از رنگ پریدگی و زنگ زدگی که به مرور زمان ایجاد می شود، جلوگیری می کند. کاور های خودرو می توانند از رنگ خودروی شما در برابر آسیب های جزئی محافظت کنند. هنگامی که از کاور بدنه استفاده می کنید، خودرو شما از ضربه، خط و خش، گرده، حشرات و فضولات پرندگان در امان خواهد بود.

تنوع رنگی

کاور بدنه خودرو نه تنها طیف وسیع‌ تری از امکانات را نسبت به رنگ ارائه می‌دهند، بلکه می‌توان آن‌ ها را به سرعت و به راحتی جدا کرد. در اصل فقط پوسته آن‌ ها را جدا می‌کنید و به شما اجازه می ‌دهند تا از رنگ ‌های گرافیکی یا رنگ منحصربه‌فرد و ترکیب‌ هایی استفاده کنید که در غیر این صورت ایجاد آنها دشوار است. برای شرکت‌ هایی که می‌خواهند تبلیغات یا لوگوی تجاری روی خودرو قرار دهند، کاور بدنه یک راه آسان برای انجام این کار است و زمانی که می‌خواهید وسیله نقلیه را تعویض کنید، قابل جابجایی است. در صورتی که خودرویی را اجاره می‌کنید، کاور بدنه بسیار هوشمند است.

محافظت از قسمت های استراتژیک خودرو

کاور بدنه خودرو را می توان روی قسمت استراتژیک خودرو، مانند کاپوت یا درها، یا کل نمای بیرونی اعمال کرد. کاور ‌های شفاف تقریباً نامرئی هستند و بسیاری از مالکان آن‌ ها را به قسمت‌ های جلویی خودرو های خود می‌زنند تا از تراشه ‌های سنگ محافظت کنند.
برش تخصصی کاور بدنه خودروی سفارشی، بهترین انتخاب برای محافظت از وسیله نقلیه شماست.

تمیزنگه داشتن بدنه ی خودرو

بزرگترین دلیل استفاده از کاور بدنه خودرو، تمیز نگه داشتن خودرو است. می دانم که من تنها کسی نیستم که از گرده، گرد و غبار و ... متنفرم. وقتی بیرون پارک می‌ کنید، همه این مواد برای رنگ اصلی خودروی شما آزاردهنده است.
کاور بدنه تمام آلاینده ها را روی خود نگه می دارد، هنگامی که پوشش را بردارید، تمامی آن ها از خودرو شما جدا می شوند.

جلوگیری از آسیب های جزیی

کاور های خودرو برای جلوگیری از آسیب های جزئی عالی هستند. ریزش گرد و غبار خودرو شما را به مرور خراش می دهد و می تواند به اندازه ای عمیق شود که آسیب واقعی ایجاد کند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است در آینده به مشکل اصلی زنگ زدگی دچار شوید.
در عوض کاور بدنه خودرو می تواند این آسیب ها را جذب کند. گزینه های گران تر دارای لایه هایی از مواد هستند که روی یکدیگر ساخته شده اند تا بهترین سطح محافظت را به شما ارائه دهند.
این مانع از خسارات ناشی از کشیدن خودرو پارک شده یا افتادن درخت بر روی وسیله نقلیه شما نمی شود، اما می توان از موارد جزئی به خوبی با این کاور جلوگیری کرد.

محافظت از رنگ خودرو

کاور بدنه خودرو نه تنها از رنگ اصلی خودرو در برابر آسیب های جزئی محافظت می کند، بلکه از رنگ در برابر اشعه UV نیز محافظت می کند. نکته کلیدی این است که قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود رنگ محو شود و از بین برود. ممکن است معامله بزرگی به نظر نرسد، اما می‌تواند ارزش فروش مجدد را از بین ببرد و زیبایی خودروی شما را کاهش دهد.

کاهش هزینه

علاوه بر این، پرداخت هزینه برای رنگ آمیزی مجدد خودرو واقعاً گران است. اگر با چنین موقعیتی روبرو هستید، احتمالاً بهتر است یک کاور بدنه خودرو نصب کنید.

جلوگیری از خوردگی بدنه خودرو

کاور بدنه خودرو نیز می توانند رطوبت را از خود دور کنند. اگر یک خودرو قدیمی دارید، ممکن است متوجه شوید که چقدر سریع زنگ می‌زند. هنگامی که رطوبت روی سطحی قرار می گیرد و به اندازه کافی در آنجا باقی می ماند، خوردگی شروع به شکل گیری می کند.
اگر زنگ زدگی به اندازه کافی بدتر شود، در بازرسی خودرو موفق نخواهید شد. زنگ زدگی می تواند سوراخ هایی را از طریق ساختارهای نگهدارنده در وسیله نقلیه شما ایجاد کند (که چیز بسیار بدی است).
اضافه کردن کاور در بالای خودرو، رطوبت را از وسیله نقلیه شما دور نگه می دارد و از زنگ زدگی جلوگیری می کند.

نکات مهم درباره کاور بدنه خودرو

نکاتی که باید هنگام نصب کاور بدنه خودرو در نظر داشته باشید:
نحوه نگهداری از کاور بسیار مهم است. پس شیوه های نگهداری در مقابل فشار آب در کارواش و حرارت زیاد را نادیده نگیرید.
قبل از این که بخواهید کاور را نصب کنید دقت کنید موانعی که موجب نصب ناصحیح کاور به بدنه می شوند را از خودرو جدا کنید.
قبل از این که بخواهید کاور را نصب کنید دقت کنید موانعی که موجب نصب ناصحیح کاور به بدنه می شوند را از خودرو جدا کنید.
حتما هفته ای یک بار کاور بدنه خودرو را تمیز کنید: کاور بدنه خودرو نیز نیاز به تمیز کردن دوره ای دارد تا بتواند بالاترین سطح محافظت را از خودروی شما ارائه دهد. بنابراین باید هفته ای یک بار گردگیری یا تمیز شود تا گرد و غبار به داخل یا روی بدنه انتقال داده نشود.
با در نظر گرفتن این نکات ضروری، مطمئناً با کاور بدنه خودرو، امنیت کاملی را به خودروی خود ارائه خواهید کرد.

وضعیت خودرو

وضعیت خودرو شما بر عملکرد و موفقیت کاور بدنه تاثیر می گذارد. خراش‌ها، فرورفتگی‌ها بیرون می‌آیند، درست همانطور که اگر بخواهید روی آن ‌ها را بدون تعمیر اولیه نقاشی کنید، ظاهر می‌شوند. خوردگی ممکن است مانع از چسبیدن درست کاور وینیل شود. اگر رنگ خودروی شما کنده می ‌شود یا از اکسیداسیون قابل مشاهده رنج می ‌برد، برخی از تعمیرکاران پوششی اعمال نمی‌کنند یا کار خود را گارانتی یا تضمین نمی‌کنند. اگر روی یک سطح ضعیف اعمال شود، اغلب دوام نمی آورد. اگر رنگ خودروی شما در شرایط بهینه است، تصور کنید که کاور بدنه وینیل بسته به آب و هوا و قرار گرفتن در معرض عناصر، حدود چهار تا پنج سال بهترین ظاهر خود را حفظ خواهد کرد. همچنین پس از این مدت زمان حذف آن نیز سخت تر می شود.
قبل از اینکه خودرو شما کاور شود، سطح رنگ باید تا حد امکان تمیز و صاف باشد. این فرآیند می‌تواند چندین روز طول بکشد و به طور کلی با شستشوی کامل و جزئیات شروع می ‌شود و حتی ممکن است شامل شستشوی برقی نیز باشد. این کمک می کند که کاور های وینیل بهتر بچسبند.
هنگامی که خودرو تمیز شد، ممکن است پوشش سپر، چراغ‌ های جلو، و چراغ ‌های عقب جدا شود تا پوشش وینیل را در اطراف لبه‌ ها و داخل شکاف ‌های خودرو بپیچد. این روکش را می‌توان بدون برداشتن آن پانل ‌ها نیز اعمال کرد، اما اگر نصاب کاور زمان بیشتری برای برداشتن آن اجزا به منظور کار بهتر صرف کند، ممکن است باعث استفاده بهتر شود.
هنگام استفاده از مواد، ممکن است از یک تفنگ حرارتی برای کار کردن وینیل استفاده شود. کاور بدنه خودرو و گرافیک های پیشرفته تر ممکن است به چندین لایه نیاز داشته باشند. مراحل نهایی بررسی حباب های هوا و عیوب و صاف کردن پوشش است.
تغییر یا برداشتن کاور بدنه خودرو معمولاً یک فرآیند آسان است. اما اگر پوشش روی سطح رنگ ذوب شده باشد، می تواند بسیار وقت گیر و هزینه بر باشد، در این صورت به راحتی کاور نمی شود.
اگر کاور به درستی اعمال شود، روکش خودرو می تواند به عنوان یک پوشش محافظی عالی عمل کند و به حفظ وضعیت رنگ خودروی شما کمک کند. با رنگ‌ها، روش‌ها و گرافیک‌های متنوعی که ارائه می‌شود، می‌توانید گزینه‌های طراحی به ظاهر بی ‌پایانی را بیابید که می ‌تواند ظاهری منحصربه‌فرد به سواری شما بدهد.

مشاهده بیشتر

معرفی تیونینگ اتوشناس

اتوشناس به تجربه بیش از 50 سال در بازار خودرو آماده ارائه بهترین و باکیفیت ترین سرویس تعمیرات برای خودروهای وارداتی و لوکس خارجی است .اتوشناس با پرسنل مکانیک متخصص و خبره در دقیق ترین حالت و سریع ترین زمان، مشکل خودروی شما را تشخیص داده و کوتاه ترین مسیر را برای تعمیر پیدا می‌کنند.

مزایای کاور بدنه اتوشناس

قیمت مناسب و حق انتخاب متنوع قطعات
تجهیزات روز و متخصصین مجرب
خدمات جامع و کامل خودرو
ضمانت خدمات و قطعات۶ ماه یا ۵ هزار کیلومتر

سوالات متداول درباره کاور بدنه

سایر سوالات متداول

هزینه های کاور بدنه خودرو چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم با توجه به نوع، برند، مدل، رنگ، کیفیت و جنس کاور بدنه، قیمت هم می تواند کاملا متغیر باشد. همکاری نصاب حرفه ای که با دقت این کار را انجام می دهد می تواند یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت باشد.
قیمت ها متفاوت است، بر اساس اندازه خودرو شما، پیچیدگی پوشش و میزان کار مورد نیاز. به عنوان مثال، برداشتن پوشش سپر جلو و عقب در برخی خودروها سخت است. به خصوص بدنه‌های خمیده یا پانل‌های به شدت چین‌خورده که ممکن است به کار بیشتری نسبت به بدنه‌های صاف نیاز داشته باشد. به عنوان یک قاعده کلی، پوشش یک کوپه اسپرت دو در از یک سدان چهار در با سایز مشابه ارزان‌تر است.

کدام یک از کاورهای خودرو برای خودروی من بهتر است؟

با توجه به نوع خودرو می بایست کاور متناسب با آن را نصب کنید تا علاوه بر کیفیت متناسب با خودرو شما باشد زیرا با توجه به مدل آن طراحی و نصب می شود.

جنس بدنه ی کاور خودرو از چیست؟

جنس کاور می‌تواند وابسته به عوامل مختلفی نظیر نیاز جامعه، کیفیت، نوع خودروها و غیره متغیر باشد؛ اما به‌طورکلی امروزه کاورهایی از جنس پلاستیک، موم، خمیری و به‌صورت اسپری در بازارهای موجود هستند که از میان آن‌ها کاور مات و براق از محبوبیت بیشتری برخوردار است

طول عمر بدنه ی کاور چقدر است ؟

طول عمر کاور  وابسته به عوامل مختلفی نظیر مدت‌زمان استفاده از خودرو، شوینده‌های مورداستفاده، مدت قرارگیری خودرو در معرض آفتاب و فضولات پرندگان متغیر باشد؛ اما به‌طور میانگین عمر مفید کاور بدنه وسیله نقلیه می‌تواند بین 5 تا 10 سال متفاوت باشد.

خدمات کاور در اتوشناس به چه صورت است؟

برای مشاوره خدمات کاور اتوشناس می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۲۶۷ تماس بگیرید.

برای نصب کاور بدنه به کجا مراجعه کنم؟

کافیست به صورت اینترنتی یا حضوری از فروشگاه اتوشناس مشاوره بگیرید.

آخرین مطالب مجله خودرویی

سایر مطالب
درخواست خدمات اورژانسی

حساب کاربری