تعمیر قسطی خودرو با اتوشناس

تعمیر قسطی خودرو 

همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر با افزایش تورم، بطور قابل توجهی از توان مالی اقشار مختلف جامعه کاسته شده است. از طرفی بسیاری از افراد اتومبیل را به عنوان سرمایه اصلی زندگی به شمار می‌آورند. اگر در بروز تصادفات، استهلاک و… اتومبیل دچار آسیب شود، در واقع سرمایه یک خانواده از بین رفته است. از سوی دیگر تعمیرات خودرو و تعویض قطعات آن نیز هزینه‌های قابل توجهی دارد. بنابراین، اتوشناس به عنوان مرکز جامع خدمات خودرویی، در رابطه با عیب‌یابی، تعمیرات، تعویض قطعات، کارشناسی خودرو و… تخصص کافی دارد و در این زمینه فعالیت می‌کند. اتوشناس با شرایط ویژه‌ای در کنار شما عزیزان خواهد بود تا هزینه تعمیرات خودرو شما به حداقل برسد.

تعمیر قسطی خودرو

در واقع اتوشناس از اتوخسروانی که بیش از 50 سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودرو داشته متولد شده است. این مرکز در تمامی زمینه‌های مربوط به خرید و فروش، تعمیرات، کارشناسی خودرو و… تخصص کافی دارد. پیشنهاد می‌کنیم که برای تعمیر خودرو خود به اتوشناس اعتماد نمایید. چرا که می‌توانید با خیالی آسوده خودرو خود را به اتوشناس تحویل دهید و صفر تا صد کار را به متخصصان این زمینه واگذار کنید. اتوشناس دارای 2 مرکز است که دفتر مرکزی آن واقع در خیابان شریعتی است و فعالیت آن در زمینه خودروهای وارداتی و لوکس است.

این مرکز در واقع ویژه خرید، فروش و خدمات انواع خودروهای وارداتی است. خدمات تخصصی تعمیرگاهی آن، توسط متخصصین مجرب با تجهیزات روز دنیا انجام شده و  با گذشت 6 ماه یا 5000 کیلومتر طی مسیر، خدمات و قطعات آن تضمین می‌شود. اتوشناس غرب نیز در کیلومتر 11 جاده مخصوص واقع شده و در زمینه خودروهای ایرانی و چینی مشغول به فعالیت است. همانطور که متوجه شدید ما قصد داریم به بررسی تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

چرا تعمیر قسطی خودرو؟

در واقع با تعمیر قسطی خودرو به رفاه حال متقاضیان کمک شایانی می‌شود. در این طرح شما عزیزان می‌توانید هزینه خدمات متنوع خودرو مانند تعمیر، نگهداری، کارشناسی و… را به مدت 30 روز بعد از صدور فاکتور به صورت اقساطی پرداخت نمایید. در واقع تعمیر قسطی خودرو یک فرصت طلایی برای شما عزیزان است پس آن را به راحتی از دست ندهید.

این مرکز از چندین بخش تشکیل شده است که شما را از مراجعه به سایر تعمیرگاه‌ها و مراکز فروش لوازم یدکی بی‌نیاز می‌کند. چرا که اتوشناس از لحظه عیب‌یابی تا تعمیر تخصصی و نهایی خودرو در کنار شماست.

شرایط تعمیر قسطی ماشین چیست؟

با تعمیر قسطی خودرو، شما می‌توانید جلوبندی و زیربندی اتومبیل، تعمیرات موتور و گیربکس، خدمات برق خودرو، صافکاری و نقاشی اتومبیل، سرویس‌های دوره‌ای و… را از اتوشناس درخواست کنید.

یکی از راه‌های استفاده از این طرح، پرداخت اقساطی فاکتور تعمیرگاه با چک است. علاوه بر تعمیر خودرو با چک به صورت اقساطی، شما می‌توانید از طرح پرداخت اعتباری که پیش‌تر به آن اشاره کردیم بهره ببرید. در نتیجه استفاده از این طرح، کل یا بخشی از مبلغ فاکتور‌شده را پس از گذشت یک ماه به اتوشناس بپردازید.

شرایط تعمیر قسطی خودرو

تعمیر قسطی اتومبیل شامل چه مواردی است؟

مهم‌ترین نکته در طرح تعمیر قسطی خودرو این است که هیچ هزینه اضافی بر فاکتور شما اضافه نخواهد شد. علاوه بر آن اتوشناس، بدون اتلاف انرژی، زمان و حتی هزینه، در کمترین زمان ممکن مشکل اتومبیل شما را یافته و با استانداردهای کمپانی مادر، خودرو را تعمیر می‌کند.

اتوشناس دارای بهترین تجهیزات ماشینی خودرو و بهترین دستگاه تست حرفه‌ای خودرو است. این مرکز، شرایطی مشابه با معاینه فنی خودرو را برای شما مشتریان محترم فراهم نموده است. اتوشناس مجهز به دستگاه‌های مدرن شاسی‌کشی و اتاق رنگ ایتالیایی با بهترین تکنولوژی و دانش فنی روز است.

تعمیر قسطی ماشین و سایر خدمات اتوشناس

تعمیر قسطی خودرو یا تعمیر خودرو با چک، تنها امتیاز اتوشناس نیست. بلکه این مرکز تخصصی، به صورت رایگان به شما عزیزان مشاوره می‌دهد. علاوه بر آن، شما در اتوشناس صاحب اختیار هستید که از بین قطعات درجه یک و گران‌قیمت یا قطعات با کیفیت قابل قبول کمپانی به صورت اقتصادی، قطعه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. چرا که متخصصان اتوشناس به منظور کاهش هزینه‌های شما تنها قطعات استاندارد و با کیفیت را روی خودرو نصب می‌کنند. شما ناگزیر به انتخاب قطعات گران‌قیمت نیستید.

بنابراین، کارشناسان ما شما را در انتخاب نوع قطعه، روغن و… آزاد می‌گذارند. این هم یکی دیگر از شرایط خاص کاهش هزینه در کنار تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس است.

مزایای تعمیر قسطی خودرو

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر تعمیر اتومبیل شما طولانی باشد، اتوشناس یک خودرو استاندارد و مناسب را در اختیار شما خواهد گذاشت. به این ترتیب، در طول زمان تعمیر اتومبیل خود، در رفت و آمد روزانه دچار مشکل و دردسر نمی‌شوید.

اتوشناس همواره برای تعمیرات از قطعات استاندارد و باکیفیت استفاده می‌کند. بنابراین تا مدت‌‌ زمان طولانی، به تعمیر خودرو احتیاج پیدا نمی‌کنید. در نتیجه، از هزینه‌های استهلاک و تعمیرات مجدد معاف خواهید شد. با توجه به این موارد روشن است که اتوشناس به رضایت مشتری، بیش از کسب درآمد خود اهمیت می‌دهد. چرا که رضایت شما را موجب اعتبار و بازخورد مثبت مرکز تخصصی خود می‌داند.

قیمت و ارائه خدمات ما

امیدواریم از مطالعه موارد بیان شده در رابطه با تعمیر قسطی خودرو در اتوشناس استفاده لازم را برده باشید. اتومبیل خود را در نهایت آسودگی به کارشناسان مجرب ما بسپارید. ما تعمیرات تخصصی خودرو و سایر خدمات مورد نیاز شما را به صورت قسطی و مقرون به صرفه ارائه می‌دهیم. علاوه بر تعمیر خودرو با چک و به صورت اعتباری، اعطای کارت با ستاره‌های مختلف، از جمله ویژگی‌های خاص تعمیر خودرو در اتوشناس است.

تعمیر قسطی ماشین

کمی قبل، به خدمات متنوع تعمیرگاهی اشاره کردیم. اما شاید اطلاع از سایر خدمات ما خالی از لطف نباشد. خدماتی نظیر کارشناسی رنگ و بدنه، کارشناسی فنی و اصالت خودرو، شاسی و موتور، عقد قرارداد بین طرفین، پولیش و احیا رنگ، فیس لیفت، سرامیک بدنه، کاور بدنه، صفر شویی و کارواش تاچلس و… از جمله خدمات مرکز تخصصی اتوشناس است.

البته به خاطر داشته باشید که امداد خودرو، خودروبر، تعمیر خودرو در محل، خرید و فروش خودرو نیز از جمله خدمات ماست. لطفا برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات و شرایط تعمیر قسطی خودرو با چک و… تماس حاصل فرمایید؛ کارشناسان اتوشناس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمت به شما عزیزان هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا